Kızlar
19 Ağustos başladı
25 Ağustos bitti.
5 Eylül adet başladı
8 Eylül Bitti.
21 Eylül adet oldum
Kızlar üst üste adet oluyorum başına gelen varmı sıkıldım gerçekten bu durumdann adet tarihlerim orda sürekli yazarım ben adet olduğum tarihleri ve bu neden oluyor anlamış değilim doktora gitmem gerekiyor mu
Sezeryan doğum yapalı 4 ay olacak ve şuan doğum kontrol hapı kullanıyorum bununla alakası varmı acaba