sliya30 Kontrole gittim 28 hafta her kontrolde doktor erkek diyor ama ben hala sanki inanmıyorum neden böyle acaba 😁😁😁😁
Soruyorumm sliya30 hahahha bende de aynısının farklısı var sanki bi çıkcak aaa erkek diyecekler sanıyorum 😁😁
seda2209 sliya30 hahah 33 haftalık oldum her gitmemde pipiyi gösteriyor Dr. detaylı vs hepsinde erkek olduğu kanıtlandı ama ben sanki dogurunca kızın oldu dicekler sanıyorum skxksk bir türlü ikna olamadım nedense 😂
Yaseminturan_ sliya30 Dün devlette bir kız bir erkek dediler dayanamadım bugün özele gittim erkek dedi hatta bende gördüm artık kabullendim bacım sende kabullen kaç hafta olmus :)
sliya30 seda2209 ben hiç göremedim pipiyi bugün doktor gösterdi kafam yerinde değildi mi ne yine göremedim hayırlısı 🙈