Deletedmom_13 Bat 27 kızlar Ama adete 3 gün kala test yapacağım inşallah , ilgimi sol kasığa arada sırada batma sizi oluyor çok değil, sizlerde de oldu mu gebeyimdir inşallah…
melekmommm Deletedmom_13 benimde bugün adet günüm aylar sonra ilk defa test yaptım çok aşırı silik gördüm belkide görmek istedim. Çünkü hep adetim günü günü geliyor. Bugün nedense test yapmak istedim inşallah pozitifi görürüz bu ay.
beyzagl44 Deletedmom_13 adet olacakmissin gibi bir his oluyor. Benim adetim hep düzensizdi. test yapmiyordum artik bikmistim. boyle adet olacakmissin gibi bi batma oluyor. Nasil olsa adet olurum dedim. en son baktim olmuyor. test yaptim hamileymisim.