ilknur_7474 Tetanoz aşısı yaptırdınız mı acaba serklajlı olup da Bi sıkıntı olur mu doktoruma sormayı unuttum bugün Bi tehlikesi var mı yaptıranlar bilgi verirse sevinirim
Fatime07 ilknur_7474 Yani ben Serklajlıyım ama ilk defa duydum nasıl bir sakıncası olabilir tetenozu da yaptırdım
Esrauck ilknur_7474 servikal uzunlugum kısalıyor erken doğum riskim var serklaj li değilim ama aşı olmama doktorum izin vermedi erken doğuma sebep olur diye