Suheda_18 Doktorum suyumun fazla olduğunu söyledi 26 haftalık hamileyim bir sorun yaşayan varmı benim gibi olup
Czn2105 Suheda_18 bir gebelik şekerinden iki de erken doğumdan bahsediliyor bizim de akrabama ama 38de doğurdu ne erken ne geç
Uzay1907 Benim de suyum fazlaydı gebelik şekeri çıktı, 34+5 de doğum yaptım çok şükür herşey yolunda ama şeker ölçümü yaptırın derim
Suheda_18 Uzay1907 bebekte bir sorun varmıydı bir yerden duydum bebekte şeker hastalığı olabiliyormuş diye
Suheda_18 Uzay1907 baktırdım şeker çıkmadı bende ama doktor suyum fazlalaşmasın diye şeker ve hamırdan uzak dur dedi ama ben üzümü çok tükettim bu zamana kadar bir sorun olurmu acaba bebekte şeker olmasından endişeliyim