Şimdi Ben Yeni bi hesap açtım diğer hesabımda adım soyadım yazıyordu linçlicekler gelmesin yorum yapmasın lütfen , şimdi Kızlar Nası anlatim bilemedim ama direk konuya gircem …
Ben kızlık Zarım patlamadan Hamile kaldım açıkçası eşimle kaç kere denedik ama olamadık bu durum benden kaynaklaşıyo bana dokunduğu an hemen bi kasılma geliyo geçen ağrım vardı doktora gittim acilen doktor alt tarafıma baktı muayene edemedi ama çok şükür bebeğimle ben iyiyiz ama dediğim gibi hemen bi kasılma hemen kendimi geri çekiyorum bende sıkıldım bu durumdan ama bu gebelik sürecinde çatı muayenesi bilmem onu şunu varmış ve bu beni daha çok korkutmaya başladı doktorumla görüştüm ve benim çok zorlancağımı söyledi biz dedi doğumun yaklaştığında bakmak zorundayız dedi açılma varmı yokmu normal doğummu yapacaksın yoksa sezaryen mı dedi bide peridural koyacak mıyız koyamicakmıyız onun içinde baktırman lazım dedi ama seni de anlıyom bu hastalık gibi bişey dedi senin suçun değil dedi ama cidden çok korkuyom kızlar bi akıl verin ne yapmam lazım bunu yenebilmek için benim gibi olan normal doğumu iyi geçen varmı beni bi aydınlatsın inşallah derdimi anlatabilmişimdir 😞