Baymehal Arkadaşlar ben kızım eskilerini yıkadım Domestos fln döktüm tertemiz oldu ama korkum şu bebeğin cildi hassas ya tekrar bebek detarjanı ile yıkamam gerekiyor mu acaba tertemiz ama sıcak suyla yıkadım kalıntı fln kalmışmıdır😅
4cocukannesi Baymehal bende kosla kullanıyorum çamaşır suyuyla ayni şey aslında . İlk önce normal yıkama yapıyorum sonra deterjan koymadan yikatiyorum mis gibi ter temiz oluyor tabi
Vera09 Baymehal tabiki yıkayın normal deterjan bile kullanmıyoruz siz çamaşır suyu kullanmışsınız bence bebeğe temas etmemeli
4cocukannesi Baymehal kokusu yoksa sorun olmaz bence gitmiştir deterjani . Ben de dogum yapali 29 gün oldu o zaman durumum olmadığı için bebek deterjanı alamamıştım hep normal deterjanla yıkayıp 2. Yıkamayı deterjansız yaptım kısa program ile .
Baymehal Soruyorumm daha bilmiyorum alerjik mi değil mi ama aynen riske atmıyım yoksa üzülen ben olcam üşengeçliğim yüzünden ,😅
izobellaaa-_- Ben hepsini sadece bebek sabunu ile yıkadım alerji falan olur dediler biberonlarını kaynat falan dediler ama onu kaynatmayı düşünmüyorum 😁
Baymehal izobellaaa-_- bende ilk kızımda hepsini yıkafım ama yeniydi ya lekeli değildi elbislerri o yüzden lekeler gitsin diye çamaşır suyuna yatırmıştım leke gitti elbisleeri fln astım ütüledim aklıma öyle geldi alerji olur fln size sormak 😅
Senazeynep34 izobellaaa-_- biberonlarini kaynar suya koy canım. İçine karbonat at kaynar suyun içine biberonu köy, emziği koy. Çünkü bunlar yapım.asamasinds kaç kişinin eli değiyor. Fabrikada tozlu ortamlarda kutulaniuor vs.
Baymehal Vera09 peki deterjanlı mı deterjansız mı yıkayım tekrar 2. Yıkamayı bebek deterjanı kullanayımmı yani yoksa sade su da 60 drce de mi yıkayayım
Baymehal izobellaaa-_- valla o kadar yıka yoeumu geldi ütüm de boşa gidecek bilmiyorum yaa ütü mikrobu elbette öldürür ben hatta elbiseleri 60 derecede yıkadım sıcacıktı
Kaahvelii Baymehal bisi sorcam ya benim de oğlumdan kalanlar var ama ustleri sarı lekeler olmuş durduğu yerde çamaşır suyunda çıkar mı Bi gece beklese? Birde ne kadar kullandiniz çamaşır suyunu ölçüsü kaçarsa berbat ederim diye korkuyorum 🤭
Senazeynep34 Baymehal ama Domestos vs kullandım diyorsun hayatım o arinana kadar kim.bilir kaç kere yıkamak gerekiyor.
hulyadmrll izobellaaa-_- ben de aldım vanish kosla ama lekeleri çıkarmıyor ben mi yanlış kullandım ne yaptım anlamadım 🤷 nasıl yıkıyor acaba ?
Kaahvelii izobellaaa-_- Almayı düşündüm aslında koslayıda daha emin değilim 🥲 Bu hafta alıp artık yıkamam lazım çamaşırları Suan kendi beyazlarimi yatırdım leğende suya içine de biraz çamaşır suyu damlattim bakalım nolcak🤭