2prensesannesiiii Emos07 dün yaptım testi pozitif çıktı bugün de kan verdim 103.3 çıktı hemen hemen adet belirtisiyle birebirdi 🙏🏻 Adet sancısı mide yanması kasık ağrısı duygu değişimi🙏🏻
Mericico Ilknur13 ben teşekkür ederim banada dua edin güzel anneler olurmu olsun diye birtane genetikten gelen embiriyom transfer olcak
Ilknur13 2206minik idrar testi yaptığım andan beri hem çift çizgi ilk 3gün silikti ama görünüyordu dün belirginleşmişti