DahIia [bilinmeyen] ben 35+3 ken gittim 3000 kilo dedi. Kilosu önde dedi. Benimde moralim çok bozuldu açıkçası. Az yemeye çalışıyorum . Bence sizinki normal yani
DahIia [bilinmeyen] yarın tekrar gideceğim 36+3 oluyorum yarın. Bakalım ne kadar diyecek artık stres oldum kilolu diye
BraAkayBulut [bilinmeyen] canım 33 ye iken kaçtı kilosu bana iyi geldi 2800 aslında arkadaşım 37 de 2700 doğurdu bebeği gayet sağlıklı
ftmfts [bilinmeyen] bence hic zayif diye uzulmeyin daha iyi ben 37 haftaligim 4 e yaklasti nerdeyse ve normal doğurma şansım cok düşük dogum icon anneye zararlı bebegin kilolu olmasi. 3-3.5 kg arasi dogras senin ki cok ideal sanada rahat olur.
ozgul23 Yasargocmen dun 32+1 di kontrolum vardı 2040 kilosu normal dedi her bebek bir olmaz belirli aralıklarda olması yeterli diyorlar canım normal dediyse kafana takma hiç daha da alır zaten inşallah sağlıkla gelsin
PnarSazakBulut [bilinmeyen] canım benimkide geçen hafta 35 haftalıkken 2600 kg dı ona rağmen ben az diye üzülürken doktorumuz ısrarla normal dedi bundan daha önce yine üzülüyodum zayıf kaldı diye 1 hafta tam 400 almış ekstra hiç bişey yapmadım üstelik napalım zayıf olsun 3 kg da bence gayet normal
Yasargocmen ozgul23 sağol canım normal doğum düşünüyorum inşallah doktorum da 2700 kg falan doğar kilosu normal ddi ama bana az gibi geliyor yapımla alakalı mı anlamadım ☹️
ozgul23 Yasargocmen yapıyla alakalı olabilir genetik durumla alakalı olabilir canım. Önemli olan kilo değil iç organların gelişimi inanki
gonulcelen [bilinmeyen] bnde bgn tam 36 haftalığım 2700 bebegim bnde bgn doktordan geldim gayet güzel dedi ortama 39 haftada sezeryan düşünüyorm 3 haftam var 3-3,5 kilo arası bebek olur diye düşünüyorm ve ideal kilo ztn 3,5 degil mi 🙄