ilkanneyim06 Kızlar hamileliğimin başından beri inanılmaz halsiz bitkin hissediyorum 15 haftalığım nerdeyse sevdiğim yemeklerden tiksintim falan geçmedi trilyon verseler kalkıp alışverişe gitmem sizin nasıl herkes mi böyle acaba
Emily37 ilkanneyim06 31 haftalık hamileyim ve en başından beri halsizim.okuma giden çocuğum var diye çıkıyorum evden yoksa doğuma kadar hiç çıkmam o derece halsizim🥺 ilk gebeliğimde böyle değildim 39.haftaya kadar çalıştım ama bu hamileliğim hep yatarak geçiyor
Annekuzusu_1 Emin olun tüm hamişlerde bitkinlik var. Fakat o kadar şanşlı anneler varki hiç mide bulantısı yok😁
Baharsss Annekuzusu_1 maşaallah de 😂 sadece bir hafta sabah bulantısı çektim koku hassasiyetim aşırı fazlaydı sadece temiz oksijen diye ağlıyodum 😅eşimden tiksiniyodum zavallım bi kez bana şey demişti ben gelince niye burnunu kapıyosun😂 kokuyosun diyemedim refleks olmuş hayatım deyip elimden geldiği kadar belli etmemeye çalışıyordum 🫠çok şükür 20+4 olduk geçti sayılır
gulagaci Bende ilk 3 ay resmen yerlerde süründum Buda çocuk ilk aylarda vitaminlerden beslendiği içinmiş sonra düzeliyor tabi ki şimdi maşallah turp gibiyim olduğum yerde duramıyorum 😀😀31 haftalığız bu arada
Annekuzusu_1 Baharsss ahahaha işte bizdede onlar olmadı ben hicbiseyden tiksinmedim ama bulantim coktu. Sanirim açgözlülüğümden :):)
Baharsss Annekuzusu_1 yok yok geçmesin sigarayı bırakamazken bi anda tiksindim eşimede çoğunlukla bu yüzden yaklaşamadım onun en sevdiğim parfüm kokusundan iğrendim yumuşatıcı vs daha bir sürü şey 😂