Kızlar selam 14 haftalık hamileyim. Pazartesi günü ağır kaldırdım farkında olmadan. Aşırı kanamam oldu hastanede yattım 2 gün bugün taburcu oldum Allah’a şükür bebekte bir sıkıntı yoktu. Doktor rahim içinde bi kanama alanı kaldığını onun da akacağını söylemişti eve geldim pembe gibi kanamambaşladı çok korkuyorum sizce bebeğime zararı olur mu nolur yardım edin🥺🥺🥺🥺