Sevvl insan gerçekten çok tedirgin oluyor inşallah biran önce geçer gider bu günlerimiz bebeklerimizin de sağlığına birşey olmaz inşallah.ben de progestan iğne fitil ve duphaston hap kullanıyorum doktor herşeyijnen fazlasını kullanıyorsun dedi.işin ilginç yanı benim doktorum hep yatmaktan da yana değil dinlen ama çok hareketsiz kalma diyor bebeğe kan akışı zayıflar bu kez de diyor🥺 çok arada kalıyorum