Cerenmert 30.haftadayımmm 1bucuk kilo bebegim iyimidirrr sizce iki hafta sonrada nstye giricemmm dogum yakın anlamınamı gelir
Aloneanqel Cerenmert 38 den sonra doğum olabilir canım tabi erken doğum riskin yoksa. Genelde 34 ya da 36 dan sonra nst ye alır doktorlar. Senin erken doğum riskin mi var? Açılma sancı vs
Annesininportakali53 Cerenmert nst ye girmek dogum yakın anlamına gelmez benimde çok şükür erken doğum riskim vs yok ama doktor normalde nst 28 itibariyle çekilir ne olur ne olmaz demişti ama bende 33 ten itibaren gircem
izobellaaa-_- Erken doğum açılma vs mi var erken bence nts yani ben 35 den sonra her hafta girdim nts ye