Fatos54 Rmysbyzt Evet çok yan etkisi var ağızdan alınca ama etkisi daha çabuk oluyor sanırım . Zaten kasik ağrım ve lekelenmem gidince ben kendi kendime 1′e düşürdüm. Sadece gece yatarken içiyorum. Son 4 kapsülüm kaldı .
ilkanneyim06 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ben 15.haftaya giricem hala var ve giderek sıklaşıyor regl sancısı gibi batmalar oluyo çok çok normalmiş herkeste farklı sıklıkta olabilir endişelencek hiç bişey yok ♥️
MadameHappy34 eserdem evet 🥹2 hafta boyunca özellikle uyanınca oluyordu,gerilme isteği vücudum çekiliyordu.