Eldgrn Eluf değil abi zaten iki şık var salla tutsun veya tutmasın bana hep erkek çıktı misal kızım oluyor
01gizem Eluf bence doğru ben ilk düşük yaptığım da bakmıştım kızdı doğru çıktı şimdi tekrar hamileyim yine kız doğru çıktı yani 😊 hatta eşimin yengesi çin takvimine göre çocuk yaptığını söylüyor 😂
hzl040823 Eluf hayır doğru değil benim arkadaşım yeni doğum yaptı erkek gözüktü kız doğurdu %50 doğruluk payı var.