Asiyearslan
Hayır ayılmaktan yana bir zorluk yaşamadım ben ama ilk kalkış biraz zor oluyor.Size en büyük tavsiyem bol bol yürüyün ne kadar çok yürür merdiven inip çıkarsanız atlatma süreniz de o kadar kısa oluyor inanın.
Sezeryan sonrası gaz da çok olduğu için narkozdan dolayı da yürüyüş hepsine birebir