Chnurgl ben decavit kullanmadim çünkü vitamin eksikligim falan yoktu her ay olcturuyorum tabi. kasilmam olmadigi icin kan ilacı kulladim sadece. ama sizde de ayni sey olacak diye bisey yok. herkesin bünyesi depolari farklı bebek sömürüyor resmen bizi 😆 kan ilacını sakın aksatma son aylar inanilmaz düşüyor kan değerleri bazen ilaca rağmen sağlıklı bir şekilde kucağına alman dileğiyle