Kızlar ben taşrada yaşıyorum bulunduğum ilçede kadın doğum yok merkezdeki hastaneye gitmem gerekiyo 60 km uzaklıkta en son 1 hafta önce 32+4 te kontrole gittim doktor bundan sonra haftalık kontrole gel dedi bende veya bebekte herhangi bir sağlık sorunu yok sancım veya erken doğum riskimde yok. Ve gittigim hastenede eski bi hastane oldugu icin doktor ultrason muayenesini kendisi yapmıyo radyoloji de detaylı ultrasona gönderiyor onlarda randevuyu 10 gün sonraya veriyo. Yani benim sadece sıra almak icin ayrı ultrason a girmem icin ayrı gitmem gerekiyo ve doktor haftalık muayene istiyo eşim vardiyalı çalışıyo bu sıklıkta izin alamıyo bende haftam ileri tek başıma gidemiyorum servisle. Siz 32 den sonra ne kadar sürede bi muayene oldunuz 35. Haftada gitsem cok mu uzak olmus olur muayene araları