Merhaba arkadaşlar. Bugün cinsiyetimizi öğrendik çok şükür. Hep erkek diye severdim hep erkek sanıyordum rüyamda da öyle gördüm fakat kızım olacakmış hayırlısı ile. Öğrenince üzüldüm tabi hep oğlum diye sevdiğim için onu içerde üzdüm diye inşallah telafi edicem 🥰 ismini Defne Mavi düşünüyoruz ama farklı isimlere de açığız. Fikriniz varsa söyler misiniz 😊