Uygulama son 39 gösteriyor bende bebiş doğdu butonu da gelmiş ahh kalbim ❤️ ilk kızım tam 40+0 gece 00.35 de doğmuştu 🤭 2.erken gelir diyorlar açıkçası bende 38 den hemen sonrası gelir gibi hissediyorum bı an önce kavuşmak için sabırsızlanıyorum çok heyecanlıyım tekmelerini bı kaç gündür çok sert hissediyorum 31 haftalıkken baş geliş pozisyondaydi normal doğum ilerliyoruz hayırlısıyla hastane çantanız henüz hazır değil bı kaç eksik daha var kendim için alacağım ,onun dışında bu bı kaç gün içinde kıyafetleri yıkayıp ütülerim diye düşünüyorum sizde durumlar ne ha bide çok şükür bu zamana kadar hep ağrılı geçti hamileligim ama bu bı kaç gündür kendimi çok iyi hissediyorum ağrım sızım yok hareketlerim de çok kısıtlı değil henüz çok zorlanmıyorum