Bu başlığı daha öncede acmışdın sanırım dediğim gibi bende 50 gün sonra adet olmuşdum düşükden 1 hafta sonra rahmim tertemizdi oysaki, bir ay felan gecince yada 40 gün testlerim hala silik positivdi ve kanda 6.3 cıkmışdı ama hamile değildim 🤷♀️ Bunu anlamak icin 2 gün sonra tekrar kan verin eğer yükselirse hamilesinizdir düşerse veya sabit kalırsa değilsinizdir burdan kimse net bir cevap veremez o yüzden malesef