mrymslmn Merhaba bende 11. Haftadayım inanır mısın kahvaltıyı bile zorla yapıyorum gün içerisinde bile canım birşey istemiyor midem bulanır korkusuyla iştahsızlık çok kötü 🥺 inşallah düzelir ümidiyle