Eda_- Haftandayım. Bileklerimi hıc oynatamıyorum neredeyse sızı acı yasıyorum. Parmaklarım desen uyuşuk. Bu durumu yaşan var mı
Hlvgmz Merhaba bende aynı durumu yaşıyordum tansiyonumun çok yüksek olduğunu öğrendim tuzu kestim günde 3 tl su içmeye çalışıyorum tansiyonum normale girdiğinden beri el ve parmak uyuşukluklarım ve ödemlerim geçti