Fattma şuan her modele o kadar zam geldi ki bende hangisini alacağımı bilmiyorum. Mamas&Papas Ocarro modelini alacaktım kuzenim kullanıyor çok memnun ama fiyatı 3500den 5500e çıktı🤦🏻♀️ Hiç o parayı veresim gelmiyor çünkü kuzenim geçen sene indirimden aynı modeli 2000e almıştı. Birde Elele markasının Ranger modelini beğeniyordum ondan da herkes çok memnun instagramda sayfasında yorumlara bakabilirsin ama o da 1500den 2500e çıktı fiyatı🤷🏻♀️