senaaaserttt00 Merhabalar bugün doktora gittim 6haftalik gebeyim doktor keseyi gördü bebek yok dedi kesenin arkasında kanama varmis 15gun sonra tekrar çağırdı Progestan verdi sizce boş gebelikmi ilk hamileligim çok endişeleniyorum
benkosarim senaaaserttt00 ben kalp atışını 8 haftada duydum henüz çok erken değil mi biraz daha vakit geçsin
Semanurk senaaaserttt00 bana dün devlette doktor boş kese dedi 7 haftalıktım kürtaj önerdi. Bugün özele gittim ve kesede bebek vardı ve kalp atışı dinledim. Bekle lütfen sende ve tek doktorda kalma