Malesef bende hiçbirini içemedim gebeliğimin başından beri ama kanım çok düşük çıktı doktorum kesinlikle içmelisin dogumda çok büyük sıkıntı dedi . En son feramat diye bir ilaç yazdı iki kere filan içtim onuda ama o kadar korku sarmış ki midem bulanıcak diye cesaret edip içemiyorum