AhseninAnnesii Kizlar istanbul avrupa yakasinda bebigin cinsiyetini cok iyi gören sasirmayan bir doktor var mi onerebileceginiz. 3 doktor gordum 3u de net kız diyemedi. Kiza benziyo dedi surekli
benkosarim AhseninAnnesii kimse size öyle Garanti bir şey söyleyemez ki doğumda bile cinsiyeti farklı doğan bebekler var yani çok iyi ultrasonu olan bir doktor bulursanız Özel hastanede belki daha net görürsünüz tabii haftanızla alakalı da olabilir
AhseninAnnesii mommytobe_ 22 hafta olucak yarin. En son 20+5 haftalikken gittim. 5 muayenedir kiza benzetiyolar 2si detayli ultrason hatta. Netlik yok ama
N1er22min55 benkosarim oyle bırsey yok aslında profeseonal doktor soylemelı ben azerıyım bakuda yasıyorum benım hamılelıymın 12 haftasında erkek dedıler erkekde cıkdı bızde doktorlar net dıyo benzetmıyor
AhseninAnnesii benkosarim iste oyle bildiginiz bir sey var mi demek istedim 😆 yani cocugun pozisyonu anne açtim bacaklarimi baaak diyo ama hala net bir sey yok. Doktorda ultrasonda gosteriyo bacak arasinda cikinti yok kıza benziyo diye
AhseninAnnesii mommytobe_ burdaki annelerden biri 22 haftasina kadar net kız saniyomus. Detaylida erkek oldugunu ogrenmis 🤭😆