Ravzanur23 Kızlar 19 haftalığız tetanoz aşısı oldum kolum inanılmaz ağrıyor ya sizin ne kadar zamanda geçti ağrısı ?
Annesininportakali53 Ravzanur23 kişiden kişiye değişiyor 2 doz oldum iki dozda da kolum dahi acımadı hiç birsey olmadı ama kolun ağrıyorsa parol icmediysen icebilirsin canım hamilelikte parolanızı zararı yok agrini hafifletir
genccanne 3günde geçiyor benim şiddetli baş ağrımda oldu ama grçti günde 3defa parol içebilirsin demişti doktor
Ravzanur23 @Annesininportakali53 İlaç hiç kullanmadım kullanmak istemedim ama sanırım içicem çünkü gece sağa sola dönmek bile işkence oldu 😞