Annesininportakali53 Kızlar aile destek ve sosyal yardim başvurusu yapmıştım bugün kabul edilmiş. Sorum şu bu yardim 12 ay boyunca yapılıp her ay başı ptt ye mi yatıyor acaba?? Bide ne kadar yattığını nerden bilcez
Bebekkim12 Annesininportakali53 ptt size kart vercek her ay o karta yatcak ptt nin bankamatiginden yada ziraat atm lerinden cekebilirsiniz ben oyle yapiyorum her ay duzenli yatcakmis
AselLinaMom Annesininportakali53 ilk parayı ptt ye gidip elden alacaksın sonra ptt kart veriyor diğer aylar atm den çekeceksin paranın yatıp yatmadığını e devletten ptt üzerinden yapılan kurum ödemeleri yaz oradan bak eğer yatmışsa paran gidip çekebilirsin ayın 1 ve 10 arası yatırılıyor
prenses_annesi12 Ne zmn yaptınız siz bende 8 Eylül’de yapmıştım süreç hala devam ediyor yazıyor sizinki kaç günde onaylandı acaba
Annesininportakali53 prenses_annesi12 34 gün oldu anca onaylandı canım hatta bende olduğum bölgenin vakfını arayacaktım ama gerek kalmadı
Bebekkim12 Kleopatra- aile destek paketi eger dar gelirli iseniz kirada yada sigortaniz yoksa ustunuze ev araba arsa yoksa alabiliyosunuz
Annesininportakali53 Yasi_2023 yok canım alakası yok bende tam bilmiyorum ama dar gelirli heralde ailelere sosyal yardim başvurusu oluyor bir ara pandemide de olmuştu ya ona benzer ama bu 12 ay boyunca 450-600 tl arası yatıyor
Annesininportakali53 Bebekkim12 peki ne zaman yatiyor tam olarak yatmadan önce tele mesaj vs geliyormu
Prensannesiiiiiii Bebekkim12 sigorta olup olmaması falan afrk etmiyor canım benim abimin de sigortası var maaşı asgari ücret üstü ayriyetten üstüne kayıtlı ev bir kaç tarla var ama çıktı ona iki üç aydır alıyor
Annesininportakali53 Snglhfs hayır canım 12 ay boyunca internette öyle yazıyor benim annemde alıyor o 4-5 . Ayın kini alacak hatta şimdi hatta annemede yatmiyordu bulunduğu ildeki vakfı arayıp söyledi ertesi gün yatirdilar
Snglhfs Annesininportakali53 dun sosyl yardım vakfına gittim herkesin ki mayısa kadar dedi görücez bakalım
Annesininportakali53 Minigim38 benimde 34. Günde açıklandı canım bulunduğun bölgenin yoğunluğuna bagli
Lavinjanya21 Prensannesiiiiiii yaaa ne güzel benim de üstümde araba dukkan var çıkmaz bana diye yapmıyorum açıklamaya ne yazdı acaba
Deletedmom_30 Prensannesiiiiiii vallaha ben anlamıyorum askeri ucretliye ustune bir sey olmayana çıkmıyor sizin abiniz gibi askeri ucret üstü maas alana ev tarla olana çıkıyor şaştım kaldım