ElifErdoanSarolu Merhabalar bugün SGK ya gidip Doğum iZnine ayrıldığımızda rapor parası alabilme şartlarını sordum Doğum iZnine ayrıldığımızda sigortamızın aktif olması gerekiyor yanii çalışıyor olmanız gerekiyor dedi Doğumdan önceki sene içersinde 90 gün sigorta priminizin ödenmiş olması gerekiyor dedi Doğum iZnine ayrıldığınızda iş yerinin sigorta yatırma zorunluluğu yok bu işverenin insiyatifine kalmış bir şey ama bu rapor parasını almanıza engel değil dedi
ozlemkrts ElifErdoanSarolu ben 32.haftada izne ayrılcam 4 aylık rapor parasını alamıcakmıyım yani 2 ay önce 2 ay sonrası için
HalisEbruoban ozlemkrts alacakson Canım bende 32 ayrıldım dogumdan sonra hemen yarısı 1 ay sonrada dıger yarısı yattı toplamda 5 bın tl aldım
ozlemkrts ElifErdoanSarolu doğumdan sonraki 2 aylık rapor parasını alabilirmiyim acaba rapor bitince beni işten çıkarma durumları var çünkü bide kan günde yatıyo acaba rapor paraları
ElifErdoanSarolu ozlemkrts onunla ilgili bir şey demediler ama bence almamızda bir engel Yok çünkü o zamanda raporlu sayılıyoruz çıkarırlarsa işsizlik maaşına başvurabilirsiniz şartları sağlıyorsanız
HalisEbruoban ozlemkrts canım ısten raporun bıtmeden istesede cıkaramaz bır yada ıkı ay ıcerısınde yatıyo
momtobe8 Birde şu var. 32 de ayrılmayıp daha gec ayrılırsanız önden kullanmadığınız izni sona ekleyebiliyorsunuz.
ElifErdoanSarolu momtobe8 evet oradaki beyfendi 32.haftada çıkabilirsiniz ama iyi hissederseniz 37. Haftaya kadar doktor kontrolünde çalışabilir raporu alabilirsiniz dedi
ozlemkrts ElifErdoanSarolu şartları sağlıyorum 3 senedir aynı yerde çalışıyorum işsizlik maaşı içinde başvuru yapıcam rapor a takılıyo aklım en iisi muhasebe ile konuşmak
ElifErdoanSarolu Onda sorun olacağını düşünmüyorum yoksa uyarı yaparlardı sanırım ama bilgi alırsanız paylaşırsanız çok sevinirim yani şartları sorduğumda rapor sonrası çalışmak ile ilgili bir şey demediler sadece izne ayrıldığımızda çalışıyor olmamız gerektiğini söyledir
HalisEbruoban ozlemkrts alıyosun canım bende rapor bıtınce cıkısım verıldı ama ben kendım cıkmak ıstedıgım ıcın ama her türlü alıyosun canım