Kubrabsyg45 Alparslan çok yayıldı çoğu bu ismi koyuyor okuduğum yorumlara göre. Resmen okula gitse sınıfta artık 3 5 Alparslan 3 5 Göktuğ falan olur 😀
Elifk- Kubrabsyg45 ben de aynısını düşünüyorum. Yağız, goktug, eymen cok fazla degil mi sizce de artik😂 esimle kararsiz kaldik ama sanirim ben Ali Asaftan yanayim 🙈
Kubrabsyg45 Elifk- yani şuanlık en azından bu kadar çok Ali Asaf duymadım ve hoş da. Diğer isimler çok baydı. Benimde oğlum olucak ama hiç ne koyucam bilmiyorum bile. Kız ismi bulmak daha kolayyy