Zln2152 canım bende aynı senin gibiydim 2 kimyasal geçirdim tam umudumu kesmisken artık doktora gidecektik eşimle en son tatile gittik ama yinede yumurtlama günlerini kaçırmayalım dedik bir ihtimal dedik biz gezip tozmaktan zaten unutmuşuz eşim yumurtlama günün geçtimi derken ben onu unutmuşum hatta günün gelmesine daha var sanıyordum dedim kaçırmışız tühh bu seferde tutturamadık derken adetim gecikmiş ve hamile olduğumu öğrendim inanki herşey kafada bitiyor , belki de planlı ilişki olsaydı hiç tutmıcaktı gelişi güzel yaşadık rabbim nasip etti herşeyin bir zamanı var sen yeterki kafandan at bunu 🙏🏻yoksa olmuyor hiç bir şekilde kendimden biliyorum