33+5 günlüğüz amniyon sıvısının normalden biraz az olduğu söylendi
Böyle bir durum yaşayan oldu mu ?
Havuç suyunun bebeği geliştirip sıvıyı arttırdığı söylendi. Yaşayıp deneyimleyen var mı aranızda
Sıvı azlığı sebebiyle Erken doğum riski yaşayan anneler oldu mu ?
Kızlar çok endişeliyim yorumlarınıza ihtiyacım var 🙏🏼