Kızlar suan 29+5 haftalık ikiz gebeyim 3 gün hastanede kaldım 2 doz ciğer geliştirme iğnesi oldum 1 cm açıklık var dedi doktorum bebekler gayet iyi nst hic bisey çıkmadı her defasında sancım falanda yoktu cok şükür ve bugun de taburcu oldum evde ıstrahat edecem de acaba ikiz anneleri ne zaman dogum yaptınız bebişlerin kiloları kaçtı, benimkiler suan 1300 gram dedi doktor 35 haftaya kadar da Bi kalsalar süper olur ama kac gramken dogum yaptınız biraz pozitif şeyler duymaya ihtiyacım var sohbet edelim lütfen ya