Merhaba, bugün ikili tarama testi yaptırdım bebeğin sol böbreğinde büyüme olduğu söylendi iki hafta sonra tekrar gideceğim. Kendi doktorum doğuma girdiği için görüşemedim çalıştığım İçin de bekleyemedim akşam tekrar gideceğim ama içim içimi yiyor konuyla ilgili bilgisi olan daha önce böyle bişey yaşayan varmı