Agiri hiçte yedirmem kendimi altlı üstlü otursam bile bir konuşma adabı vardır, sadece senin annene yapsalar? Düşün bakalım biraz ayrıca rahatımın yerinde olduğu kanaatine nerden vardın?? Benimde oluyor problemlerim ama yediğim kaba sıçmıyorum senin gibi güzellikle anlatıyorum bişeyleri. Ayyy ben hamileyim tabak kaldıramam moduna giren sensin rahatı yerinde olanı tartışmayalım istersen! Bir hamile biz değiliz bizim annelerimiz neler yaşamış ohooo... Vallahi kendi anana yapılmasını istemediğini kaynanada yapmıcaksın arkadaşım.. Bunu felsefe edin kendine o zaman seversin belki kadıncağızı