findiklibadem Sezn bende 34+4 bugün aramızda bir gün varmış 😍 ama biz daha konusmadık sezeryanı da 38+ haftalarda alınıyor genelde çok sona bırakmak biraz tehlikeli geldi bana ama doktordan iyi bilemeyiz
findiklibadem Sezn zaten beklenen tarihin 28 ekimdir, doktor 27 ekime vermiş Bende 29 ekim ordan biliyorum, geç çok geç bidaha konus icin rahatlasın eğer ısrarla 27 diyorsa bi bildigi vardır diyorum
Duygucesur Sezn 38+5 de aldı beni doktorum sezeryana ama anne karnında 1 gün dışarda 10 günden daha iyi emin olun. Doktorunuzu dinleyin. Sorun yapmayın bence.🙂
Goncanur Sezn anladım sezeryanı en fazla 38. haftada alıyorlar diye biliyorum ama doktorunuzun bir bildiği vardır bence sap salim kavusursunuz inşallah bebeğinize 🤲🏻❤️
Busra_sansar Sezn Bana normal doğum pozisyonunda çocuğunuz suyunuz da iyi dedi doktorum 31 Ekim sizden biraz sonraya gün verdi ama büyük ihtimalle normal doğum yapacağım ☺️
Busra_sansar Ozge806 Evet bana da öyle dedi doktorum son ana kadar bekleriz dedi anne karnında gelişimi de bebeğin önemli sonuçta