Ozge_06 beni beş dakika içeri grç alsalar neredeyse şikayet edecek boyuta geliyorum. Nasıl bukdar suskun kaldınız o doktora mecbur musunuz? Başka doktor mu yok. Ben doktoruma herşeyi rahatlıkla sorabiliyorum o ben sormadan herşeyi anlatıyo eşime anlatıyo bana nasıl davranması gerektiğini. Ultrasonda bakarken gayet aytıntılı elini kolunu boyunu söylüyo tatlı dilli bi kadın.istefiğimde arıyorum akıntımı şuyumu buyumu soruyorum yol gösteriyo. İlaçlarımı nasıl kullnacğımı unutuyorum onun için arıyorum gayet sabırla cevap veriyo kadın. Öyle olmasaydı anında değiştirirdim doktorumu. Heleki sizinki gbi bi doktora denk gelseydim kavga ederdim onunla kesin.