Kızlar dörtlü testin 3 değeri normal çıktı, sadece birtsnesi 700 olması gerekirken 500 çıktı ve down sendromu riski var denildi . Karından sıvı alınmasını önerdiler ama ben yaptırmadım yani rapor da yazıyo bu değerde olan 488 kadından sadece 1 tanesi down sendromlu doğdu diye . Detaylı ultrasona filan da girdim bi problem yok çok şükür sağlığında . Siz böyle bir durum yaşadınız mı ?