drmeri otuz yedi haftayı bitirdigimiz gün geldi kızım, şuan iki haftalık dogmasaydi otuz dokuz haftalık olucaktik ama o erken gelmeye yeminli gibiydi , beş cm açıklıkla girdim doğum haneye, acilmam yarım saat içinde yedi cm oldu , sancılarım hat safhada doktor diyorki sancın çok var niye tepki vermiyorsun ama ben sancılarımi çok hafif hissediyordum doğum yapacak kadar değil, o yüzden suni sancı verdiler, gerçekten çok zormuş suni sancı, doğum yapmak çok kolay demiyim de kolay yani ama suni sancı adamı mahvediyor, bağırmak istemedim hep dua ettim o esnada acı çekerken sürekli dua ettim hafifletiyor gibiydi acilarimi tuttum kendimi , gelip kontrol ettiler bebek baya aşağı inmişti suyumda gelmişti, biraz daha sabret dedi doktor, tam o esnada ben bebek geliyor dedim aşağı indiğini hissettim çünkü inanmadılar bana bakmadı kimse , sonra tekrardan bağırdım bebek geliyor gerçekten diye bir baktılar bebeğin kafası görünüyor dediler hemen makat mi ne oraya aldılar ikin dediler ikindim sürekli beşinci ikinmamda birden kucağıma verdiler bebeğimi çok şükür rabbim dualarımı kabul etti güzel geçti doğumum