Bugün kontrolüm vardı her zaman gittiğim doktorum hastaneden ayrılmıştı bu yüzden onun gibi iyi bir doktor daha vardı ona sıra kestim muayeneden sonra 11 ay önce sezeryan oldum işte nasıl olcak risk varmı doğum için fln hepsini sordum önceki doktorum yok dedi işte ben yaparım demişti bu doktorum erken gebe kalmışsın 37. Haftada sezeryan olucam fln dedi bebek için bir sorun olur mu solunum için veya organları açısından yatırmaya gerek kalır mı sorucaktım doktoruma ama riskli gebeler de vardı soramadım doktorum yoğundu diye