alyasevgi devlette neden gunler eksik cikiyor birde 11+2 gun ciktim ben simdi 11 bitti 12 haftaya girdim demi
minigiminannesi03 alyasevgi geçen salı 1 hafta geriden geliyordu bu hafta 1 gün illeride bebeğim ultrasonla alakali emin olabilirsin canim 6 muayene odası var her gittiğimde doktorum farklı odada olduğu için sürekli değişken gösteriyordu fazla önem taşımıyor ama 2 3 hafta geri olması önemli
Mello29 alyasevgi Ben özelde takipliydim sonra doktorum hastane degistirdi yeni hastanedeki makine daha kaliteliydi ve bebis 4 gün ileride cıktı makineyle alakalıdır
ZelihaAcarrr Hayır ya. Adı üstünde 11+2 hafta bitmiş mi oluyor bu nasıl hesap😂 evet diyen arkadaşa sesleniyorum 😂 11.haftadasın canım 11+7 olduğunda diyebilirsin ki 12.haftama giriyorum diye !
deli66mavi ZelihaAcarrr dr kağan kocatepe var mesela (11+0-11+6) 12. Gebelik haftası diye videoları var. Bu durumda 11 hafta üzeri 12. Gebelik haftası oluyor.
biranneadayi15 ZelihaAcarrr 11+2 haftalık 12. Gebelik haftasında demek doktorlar bu şekilde söylüyor YouTube’da izleyebilirsiniz
ZelihaAcarrr Baltopu2 bunlar şaşırmış inanki mesela ben 30+3 deyim herkese diyorum ki 31.haftadayım😂🤣 saçma arkadaşlar