davsan Epidural normal doğumda çocuk vajinadan çıkarken çok acı ağrı hissediyor musunuz, panik atağım var ve yapabilceksem de düşünsem de yapamicak gibi oluyorum bayılıcam gibi hissediyorum sanki o an
rumeysalbayrakaya davsan canım zaten açılman tamamlandığında doğum gerçekleşiyor yani vajinan bu duruma hazır halde 10 cm açık. Ben de epidural normal doğum yaptım şimdi düşündüğümde hiç hissetmediğimi farkettim. Şimdiden doğumu düşünüp hamileliğini zehir etme anın keyfini çıkar ☺️❤️
Soruyorumm davsan son ana gelene kadar dayanabilecek misiniz ağrı eşiği herkesin farklı riske atma istersen sezeryan ol
yigitinannesiiiii davsan epidural doğum zaten acı hissetmemek için yapılmıyormu??? Benmi yanlış biliyorum
ikibebeliannee davsan bebek çıkarken bi rahatlama hissiyle çıkıyor zaten acı duymadım ben ilk doğumumda benim de epiduralli normal doğumdu. Epiduralin dozunu çok düşük tuttular doğum anında epiduralden eser kalmamıştı ona rağmen dayanılmayacak hiçbir acı yoktu boşa kendinizi korkutmayın derim şimdi ikinciye hamileyim inşallah yine normal doğum istiyorum 😊
davsan rumeysalbayrakaya ya evet doğru hiç öyle düşünmedim aslında sadece bebeğin büyüklüğü ve şu an ki vajinayı düşünüyordum☺️ doğumumda uygulamaya göre dört gün kaldı🫠
Aybigesrky davsan 52 gun kaldi bendede var ayni sorun cok endiseliyim istemeden doktor korkarsan normal yapamayiz dedi dindirmeye calisiyorum