Kızlar selam yarın 22 haftalık olucaz inşallah dün sağlık ocağında tahlil vermiştim bugün çıkmış alt değerim 0-33 arasında olması gerekirken 62, ast değerim de 0-32 arasında olması gerekirken 33 çıkmış doktoruma sonucu gönderdim henüz dönmedi tabii ki internetten baktım dayanamayıp 🙊 karaciğer değeri olduğunu gösteriyor bir sürü şeyler yazmışlar bloglarda tedirgin oldum bu durumu yaşayan var mı aranızda?