Arkadaşlar 38+1 iz bebeğimin kordonu 2 defa dolaşmış bu zamana kadar sorunumuz yoktu ama sadece bu hafta kilosu ilerlememiş doktorum iki öneride bulundu sezeryan olabilirsin yada normal doğum istiyorsan normal deneyebiliriz ama sonu sezeryana dönebilir diye hep normal doğum istedim sezeryandan ameliyat korkum dolayısıyla korktum ama şimdi ilk meselemiz bebeğimin sağlığı riske atmamın saçma bir şey olduğunun farkındayım ama fikren sormak istedim sizler ne yapardınız