zehraagnr67 Kızlarr daha önceden de açmıştım bu konuyu. Yazan olmamıştı. Ben çok heyecanlıyım 26 eylülde doğumum. Konuşalım dertleşelim. Kimse yok muu ?
fatmaa37demi5 zehraagnr67 29 Eylül de 40 haftaya göre muhtemel dogum tarihi. Ama normal beklediğimiz için kesin değil 😅
zehraagnr67 fatmaa37demi5 Ayy normali beklemekte çok heyecanlı ne zaman geliceğini bilememek 🙊 Her şey hazır mı ?
fatmaa37demi5 zehraagnr67 her şey 33. Haftadan beri hazır. Hep içime 37 38 de dogururum ben diye doguyodu yalanci sancılar çoktu. 38+6 oldu ama icerde şuan mutlu hala😅
zehraagnr67 fatmaa37demi5 Bende 38+2 Geceleri çok sancım oluyor nstde de çıkıyor biraz ama sezeryanı bekler inşş 😂 Nasıl anlarız acaba doğumun geldiğini hiç bilmiyorum 😂
fatmaa37demi5 zehraagnr67 vallahi tabi hee dogum kendine özel olduğu için herkes de aynı belirtiler olmuyor. Bir başkasında dogum belirtisi olan sende olsa bile dogum belirtisi olmayabiliyor. Sizin heyecan da fazladır tarih net olunca 😌
zehraagnr67 fatmaa37demi5 Evet ya tarihin net olması da çok kötü. Bide sabahın 6sında giricem ameliyata. O gecem uykusuz geçicek zaten uyuyamam heyecandan.. Açılman vs var mıymış pekii ? Doktor neye göre 29u dedi ?
fatmaa37demi5 zehraagnr67 29 u hani hamilelik 40 haftaya göre hesaplanıyor ya o zamana göre tamamen tahmini bi tarih. En son cuma gittim bir şey yoktu. Yarın gidicem bide bakalım
zehraagnr67 fatmaa37demi5 Bu dünyaya gelmeye hazır değil galiba bebiş daha 🥲 Çok şükür zamanlarını doldurdular en azından.
Sleepless_Mother zehraagnr67 heyecan suan yok valla oğlum hasta şuan ondan baska bişey düşünemiyorum 😐 spinal olucak nasipse ❤️
fatmaa37demi5 zehraagnr67 40+5 e kadar gelmezse suni sancı ile olacak. İnşallah gerek kalmadan kendi gelir