benkosarim _umutperisii 20. Haftadan sonra 28. Haftaya kadar bir ay arayla sağlık ocağı arıyor yani örnek veriyorum 24 haftada yapıp sonra 28 haftada yaptıkları da oluyor
Nurcanyks _umutperisii ben ilk dozunu 17hafrallikken oldum ikinci dozuda bir ay sonra kolunuz 3=4gun ağrıyacak üstüne uyumamaya çalışın ateş halsizlikte yapabilir bende olmamıştı ama olanlar var
Nursemother Benim 2. Dozu olma gereken tarih 19 eyluldu şehir dışında olduğum için geçti acaba dönünce vurulsam sıkıntı olur mu
mercimekmi can_1anne benim ilk gebeliğim doktorum ve sağlık ocağı hemşiresi tek dozun yeterli olduğunu söyledi. doğumdan sonrası için bebeğe karma aşı yapıyorlarmış içinde tetanoz da varmış diye biliyorum
Cdem21 _umutperisii 22.hafta ve 26.haftada olmuştum ilkinde hiç ağrı olmadı ama 2.sinde kol ağrısı oldu
_umutperisii Doktorum bebeğin ilk hareletlerini hissettiğinde demişti aslında internetten araştırdım 3 aylıkken yazıyor orda da o yüzden kafam karıştı 🤗 hepinize çok teşekkürler 🥰