[silindi] 27 haftalık gebeyim coledan D3 yazdı doktor ama içindeki kağıdında gebelikte kullanılması önerilmez yazıyor kafam karıştı kullanan var mı
Vicibici [silindi] Ben kullanıyorum 14.haftamdan beri. Her ilacın kağıdında uyarılar olabiliyor onları dikkate almayın doktorunuza güvenin.
HeyMommy [silindi] Bende kullanıyorum 28. Haftadayız. 4 damla alıyorum günde. Çok iyi bi vitaminmiş. Görümcemin 2 aylık bebeğine bile doktor ondan verdi. Kullanabilirsiniz 🌸
Merve201119 [silindi] ben kullandım canım devit 3 kullanıyorum şuan ondada yaziyor gerekmedikçe hamilelikte kullanılması önerilmez diye doktorlar yanlış birsey vermezler🌸
Usnac1995 Gebeliğin başından beri gittiğim doktoru bıraktım o coledan yazmıştı, şimdi ki doktorum da aynısını yazmıştı. Aile hekimine de söyledim oda yazdı. Yani doktorlar yanlış biliyor olamaz herhalde. Ben kullandım hep
[silindi] Usnac1995 aaa öyle mi tamam canım teşekkür ederim bunu hiç duymadım d vit markasını çok duymuştum da korktum o yüzden
[silindi] HeyMommy teşekkür ederim canım ben de kullanayım o zaman bana da dört damla dedi 🤭🤭🤭 geç bile kaldık herhalde ben kullanmakla
HeyMommy [silindi] Yok yavrum geç değil bana da yaklaşık 2 hafta önce falan verdi işte o zamandan beri kullanıyorum ☺️
Usnac1995 [silindi] yemek esnasında alıyorsun bu arada. Yemeğe başlıyorum bir kaç lokma birşey yedikten sonra içiyodum
Zmraemr [silindi] evet emilimini daha çok artırıyor.Kabizlik da önlenmiş olunuyor.Ocean markası doğal mesela onda çoğunluk zeytinyağı .Devletin verdikleri katkılı malesef 😏