gsmgr Arkadaşlar ben 10+1 deyim şu anda . İçerde bebek oynadığı zaman ben kasıklarımda gıdıklanma hissediyorum. Gerçekten hissettiğim bebeğim mi yoksa söylediğim durum çok mu imkansız bu haftada ? Benim gibi hisseden var mı merak ediyorum cevaplarınızı..
hemsiree gsmgr kız bu dediğin imkansız gibi bişey ya içerde dolanan bi sperm kadar bişeydir onu hissedemezsin ki
nilsmomy gsmgr rahminiz büyüyor organlarınızın yeri daralıyor artık gaz hareketlerini bile daha fazla hissedeceksiniz büyük ihtimal de bağırsak hareketi hissettiniz 10 hafta için bebek hareketini hissetmeniz pek mümkün değil daha bebek hareket etse bile rahim duvarına değmiyor bile 🤗
nilsmomy gsmgr ama anlıyorum sizi ben 7 haftalıkken bile hissetmeye çalışıyordum 😂insan bir an önce hissetmek istiyor inşallah yakında sizde hissedersiniz 🫶🏻
Minigim38 O haftalarda oynar ama siz hissedemezsiniz büyük ihtimalle bağırsak hareketiniz yada gazdır 😊