Zynpsel Gebelikte kolestrol normalde bakılmaz diyorlar değerler Yüksek çıkar diyorlar . Benim açlık tokluk değerim şekerim normal çıkmasına rağmen diyet uygulaması yapıyorum kolesterolüm yüksek çıktığı İçin aynı sıkıntıyı yaşayan varmı ?
Zynpsel Bebekdelisi ayy benimde okadar çıktı ☹️ 35 haftadayım bian önce sağlıkla kucağıma alsaydık bebeğimizi zor oluyor diyette tatlı felan tamamen kesti bende tatlısız çok kötü oluyorum 🙁